Alt anestezic prost

Te rog nu ma mai judeca. Stai,nu, asta e imposibil.
Te rog nu ma mai judeca pe baza a ceea ce obisnuiam sa fiu.M-am schimbat.Nu mai sunt fata aceea care ar fi facut orice pentru zambetul tau.Nu mai incerc sa ma incadrez in decorul vietii tale daca sunt facuta sa fiu diferita.Nu vreau nici macar sa mai incerci tu sa ma strecori pe acolo.Nu sunt facuta pentru asta.Inca odata : vreau totul sau nimic, nu stiai?
Nu sunt suparata pe tine, sunt suparata pe mine pentru ca am crezut ca esti cine nu esti de fapt.Da, realizez ca am fost incredibil si iremediabil de proasta.Dar nu mi-a prins rau experienta.Nu vezi si nu intelegi forma inimii mele,chiar daca tu ai creat-o. Esti inca o rana descusuta, asta doar pentru ca nu am gasit acul potrivit, nu pentru ca as vrea sa ramai asa. Caut ac foarte mare, pe marimea ranii si ma sperie gandul ca doar tu poti sa ma cosi. Tu ai ata de care am nevoie, tu stii cum sa nu ma intepi si cum sa nu lasi semne. Dar serios iti spun ca incep sa cred ca vrei sa faci lucrurile astea. Aproape fiecare cuvant de-al tau a devenit intepator, iar semne... uita-te in clipirea mea si o sa vezi pe verdele ochiului meu scrijelite aceleasi doua initiale. 


Poate inveti si tu in facultate sa cosi ca lumea.Nu de alta, da' anestezia aia nu face doi bani.

12 pareri:

Anonim spunea...

si eu sunt unul dintre oamenii care vor totul sau nimic. asta imi aduce un mare respect fata de mine,dar in acelasi timp si multa suferinta.
cum probabil iti aduce si tie.(?)

imi place blogul tau.e foarte tare! te admir,desi nu ne cunoastem.

Magda spunea...

Multumesc frumos. Ne-am putea cunoaste atunci.Pentru inceput un nume si/sau ceva poti lasa.

Anonim spunea...

cat de mult imi place blogul tau... si postarea este frumoasa;) imi place blogul.. spor in continuare:)

Magda spunea...

Multumesc la fel :D.

Fata cu Cafea spunea...

Oamenii sunt înşelători.. chiar cţnd crezi că ai ajuns să îi cunoşti foarte bine, vin şi te uimesc cu câte ceva şi nu neapărat de bine ...

Superb şi acest post :*

Fata cu Cafea spunea...

btw: Clipitul unei pleoape vine de la melodia lui Nasta cu Spooke ? :D

Magda spunea...

Daca te uiti prin primele mele postari isi dai tu seama :D.Multumesc.In cazul meu,mai niciodata de bine..

Christina spunea...

frumos,;)).

. spunea...

"Nu vezi si nu intelegi forma inimii mele,chiar daca tu ai creat-o." minunat. cu mare impact. ironia :) dulce amaruie ca intotdeauna.

mindfreak spunea...

ma regasesc in ce ai scris.impletesti cuvintele super frumos:X

Magda spunea...

:"> multumesc

Andrada spunea...

Frumos, profund si simplu:) Este interesanta ideea in sine de a coase o inima ranita, este interesant si intrigant modul in care o expui si naturaletea debordanta.
Cat despre inimi ranite, uneori ata e in mana celui care nu o merita.

Trimiteți un comentariu