Apus de .. noi












Si mi-ai spus sa nu-l mai cred cand sa intors sa-mi spuna ca-i lipsesc.Mi-ai amintit ca el a ales sa nu fie cu mine.Pentru ca oricine poate sa renunte.E cel mai usor lucru din lume.Dar sa fi capabil sa   tii si mai strans cand oricine te-ar intelege daca te-ar vedea-n bucatele, asta e de fapt a fi puternic.Si mi-ai spus.. sa nu cred ca abilitatea de a-si tine sentimentele in el e ce il face puternic, ci sa fie capabil sa le lase undeva la vedere, e mult mai greu.
Si m-ai invatat ca motivul din cauza  caruia oamenii renunta asa usor este ca au tendinta sa priveasca cat de departe mai trebuie sa mearga, in loc de cat de departe au ajuns deja.
Iar eu..Eu? Mi-am scos floarea din par si ti-am raspuns din gene..
Ai dreptate.
Nu mai e nimeni ca tine, pentru ca nimeni nu mi-a daunat asa cum ai facut-o tu.Si o sa-mi musc limba si o sa-mi sece toate clipirile si  apoi sa te las sa , pleci.Sa ma ierti pentru indrazneala de a-ti adresa aceste cuvinte. Pentru ca am rapit timp pretios din viata ta, in care am dispus de tine dupa bunul plac si cu buna stiinta, fara sa constientizez cum putrezeai in prezenta mea ca o incapere privata de lumina.Si vreau sa zbori din poveste cat ai zice tucemamamamiinaibiimaicautiaici?Nu ma-ntreba nimic in noaptea asta... oricum nu as mai stii sa-ti raspund corect... cuvintele mi le-am pierdut pe vreo margine ciudata de vara cand invatam sa nu te uit.Si la dracu ca bine am mai invatat! 
Si poate atunci cand nu poti sa scoti pe cineva din inima e pentru ca e facut sa fie acolo, mi-ai zis.

3 pareri:

Fata cu Cafea spunea...

Of.. ce frumos ai scris dar si trist. Cand trebuie sa renunti la ceva mai ales la cva ce e facut sa ramana in inima... dupa ce se intampla te simti.. ca si cum nu ai fi tu.. te simti gol :(

Ella. spunea...

Dar trebuie, totusi, sa pastrezi cu drag momentele frumoase. Ele nu au fost intamplatoare, ci s-au intamplat special pentru tine. Restul sa nu mai conteze! :)

The Shadow spunea...

daca gasesti cheia, anunta-ma si pe mine! Sper sa iasa asa cum ITI doresti TU!

Trimiteți un comentariu