Daune

Viteza de propagare a durerii in corpul uman este : 110 m/s.Imagineaza-ti ca  tu esti la mama dracu', chiar daca Iasiu' e frumos.Daca m-ar durea toata distanta asta dintre noi, nu ma mai gasesti vie cand te intorci.Adica nu-ti imagina, pentru ca esti!Si asta daca te intorci..
Ma amuz.Serios.Asa m-as simti daca ar fi ceva intre noi?Poti sta linistit, mi se zice des ca eu nu simt asa ca n-ai avea de ce sa te simti vinovat.Ce-i drept ma si plictisesc repede, vezi experimentul de fata.Ultima data m-am plictisit cam intr-un an jumate.Probabil sunt oricum prea dusa cu capul incat sa raspunzi la telefon.Totusi, daca te gandesti sa raspunzi fa-o mai repede pentru ca tot ce ating se cam, foarte strica.Sa stii ca d-aia si sunt asa irascibila, pe langa raceala.Rasnitoarea asta ma lasa cand mi-e lumea mai draga.Touch'ul telefonului e mort, motiv pentru care nu raspund la mesaje.Mouseu' ce-i drept nu merge pentru ca mi l-au mancat papagalii, dar o avea si asta vro legatura cu mine.Si da, poti sa fugi acum.Asta asa, ca n-ai fi deja prea departe!Si daca prin absurd vei citi asta vrodata, o sa ma mut din tara.
Si just for the record, m-as simti oricum mai bine fara 483 km intre noi.

1 pareri:

Stefan spunea...

iar cand o sa-l ai langa tine o sa vezi ca distanta se dubleaza :) keep him far away

Trimiteți un comentariu