This love will be your downfall

Pentru ca stiu cum sa fiu fericita si cand nu sunt














Eu cred. Cred ca pot sa dau 100% din mine si cand am doar 80%. Cred in sarutari pe frunte si in saruturi lungi.In zambit pana te dor obrajii si ras pana ai lacrimi in ochi. Cred in a avea pe cineva care sa-ti spuna ca esti frumoasa.Cred in a avea pe cineva care sa se joace in parul tau.Cred in leganatul in hamace si alergatul prin ploaie. Cred si in miracole in cand in cand si in acte de bunatate la intamplare.. Cred intr-o a doua sansa.
Da, cred in toate "cacaturile" astea.
Si lucrul asta nu o sa se schimbe chiar daca singura mea satisfactie reala vor fi dezamagirile."Asta inseamna ca am avut iluzii foarte mari."
Iar raul asta asa de mic este in unele moduri cel mai periculos din toate.
Si cred asta azi, cand raul asta imi curge pe sub piele.

9 pareri:

Stefan spunea...

invata-ma si pe mine...

Silvia spunea...

mda...pai dezamagirile sunt facute pentru noi astia nascuti iarna,in ...capricorn

Magda spunea...

@k: asta se invata de unul singur, dar pot sa-ncerc

Magda spunea...

@ silvia: dezamagirile sunt facute pentru toata lumea. de noi depinde daca alegem sa ne lasam sau nu dezamagiti

Irra spunea...

same here :) nu crezi ca am innebuni daca nu am mai crede?

Magda spunea...

Unii ne-ar numi nebuni pentru ca o facem :)

Silvia spunea...

:) pozitivism,atunci esti un om mai fericit decat mine , be happy!

Stefan spunea...

silvia - si tu esti capricorn ma? uof!
magda - i'm ready to learn

The Shadow spunea...

atunci pastreaza-ti acest crez! E frumos!

Trimiteți un comentariu