Iar leapsa

Mi-a placut leapsa trecuta, asa ca am mai furat una,iertata sa fiu.

Iata:

Sunt ... eu.
As vrea ... sa gandesti mai putin,sa iubesti mai mult
Pastrez ... toate clipele frumoase
Mi-as fi dorit ... sa invat mai mult sau mai repede din greseli
Nu-mi place ...  sa stau degeaba
Ma tem ... de mine
Aud ... tot ce n-am avut urechi sa aud cand ar fi trebuit.
Imi pare rau ... ca s-a terminat asa
Imi plac ... zambetele
Nu sunt ... ceea ce crezi tu ca sunt
Dansez ... cand ma apuca
Cant ... cand ma simt bine
Niciodata ... nu o sa zic niciodata :)
Rar ... ma insala intuitia
Plang cand privesc ... Nu.Anul asta numai plang.
Nu-mi place de mine pentru ca ... uneori nu pot sa ma abtin
Sunt confuza ... DA, sunt confuza! punct :)
Am nevoie ... de un psiholog probabil.
Ar trebui ... sa invat sa apreciez ce am.

Mai vreau lepse :)
Cineva,careva?

0 pareri:

Trimiteți un comentariu