leapsa.




  • Cat e ceasul?


20.59
  • Numele tau este?
Magda

  • Porecla?
Maculete :-?


  • Tatuaje?
Inca nu :)

  • Culoarea ochilor?
Verzi.

  • Locul in care te-ai nascut?

Fetesti
  • Mancare favorita?
N-am

  • Ai fost vreodata in USA?
Nu ,dar as vrea sa merg.

  • Ai infasurat vreodata pe cineva cu hartie igienica?
Conteaza?


  • Ai iubit pe cineva atat de mult incat sa-ti vina sa plangi?
Da .

  • Ai fost implicat in vreun accident de masina?

Nu .Doamne fereste.

  • Crutoane sau bacon?


Ambele .

  • Zi favorita din saptamana?


Sambata/Duminica/Joi.

  • Resturant favorit?
Nu am .


  • Ce sport iti place sa urmaresti?
Patinaj.


  • Bautura favorita?
Alcoolica sau juice? :))


  • Inghetata favorita?
Ceva cu vanilie si pepene galben


  • Walt Disney sau Warner Bros?
Ambele .


  • Restaurant fast food favorit?
 Kfc/Springtimes.


  • Ce culoare are dormitorul vostru?
Un perete verde,unul galben si 2 mov.


  • De cate ori ai copiat la vreun examen?
P f f .

  • De la cine ai primit leapsa asta?
Suflet de copil


  • In care magazin ai fi cheltuit toti banii de pe card?


Un outlet in Paris.


  • Ce faci de obicei cand te plictisesti?

Ma legan,imi caut activitate.


  • La ce ora mergi la culcare?


Momentan,in jur de 3 din pacate.

  • Cine o sa raspunda prima/primul la leapsa asta?


Habar nu am .

  • Cati dintre cei carora le trimiti leapsa nu-ti vor raspunde?


Nu am aparatul de citit gandurile deschis.


  • Ultima persoana cu care ai luat masa la restaurant?
Alex,my brother.


  • Ce asculti in momentul asta?
James Morrison-My last goodbye.


  • Care e culoarea preferata?
Negru,verde,roz.


  • Mare sau lac?


Mare ,claar.


  • Cate tatuaje ai?


Am mai raspuns odata .


  • Ai ramas vreodata fara benzina la masina?


Nu detin carnet de sofer.


  • Ce preferi pisica sau catel?


Caine,cu toate ca traiesc cu o pisica in casa.


  • Ce anotimp preferi: vara sau iarna?

Iarna,fara motiv.


  • Esti solo?


Sunt solo si fara numar.


  • Esti indragostita de cineva?



Maxim am zis.


Cit e ceasul?


21.59

Mai departe pentru oricine vrea .

0 pareri:

Trimiteți un comentariu