Mereu

"Ceva e in neregula cu tine,iar tu nici macar nu iti dai seama" , mi-ai spus de curand.

Nu prea am bagat de seama pe moment,dar usor usor incep sa  devin paranoica.Sti ca mai am si momente d-astea.Parerea ta generala despre mine e ca sunt in "neregula".Ce ar fi nou aici? Ma tot intreb daca e doar ceva  in mintea mea sau ceva in a ta.O sa renunt a incerca sa pasez vina la tine, crezand ca e timpul sau ceva la mijloc si o sa incep sa pun intrebari chiar daca orice solutie genereaza noi probleme.
Am devenit in neregula pentru ca zambesc si fug mai departe?
E in neregula ca ma misc in sens opus? Ca stiu mai bine sa merg inapoi decat inainte..
Sau ca incerc sa duc si eu ceva la capat.Aici e problema? Macar incerc.. indiferent la care capat il duc.
E in neregula ca ma distrez, ca glumesc,ca rad, ca am prieteni, ca am pofta de viata ..fara tine? E gresit. Total nefiresc ar fi si ca ..respir? Mai am si stari despresive din cand in cand, cica asa e varsta, si nici asta nu cred ca e o neregula.La mine nu a fost niciodata.
Da, e in neregula un cand, un cum si un  cine.Poate si un de ce.E in neregula ca nu esti langa mine, cum as vrea.Asta in ceea ce priveste ne-regulile mele.Daca nu ai fi, as face orice as pofti,as fi asa cum vreau sa fiu..Nici nu stiu daca las si un semn de intrebare acolo sau nu.E in neregula ca daca nu ai mai fi tu.. sa imi arati ce probleme am, eu probabil as fi altfel.As fi mai optimista ,as fi cu adevarat in neregula fata de cum ma cunosti, as fi eu .. doar ca un eu care de data asta crede sine, nu in tine.Ar fi..nefiresc?
Nu.Pentru ca fac asta deja.Si poate ca se abat de la regulile tale lucrurile in care cred eu.Cum ar fi noi.Dar nu e nimic, cat timp ma lasi sa raman asa,acolo,atunci. Mereu.Dar ce-i drept, e mai usor sa traiesti dupa reguli fixe,decat prin tact si prin propria judecata.Pentru ca libertatea totala care ni s-a dat ne-a speriat atat de tare incat am stabilit niste legi si reguli ca sa ne aparam de ea.Din acest motiv te am pe tine..Si nu te condamn cu nimic, chiar daca tu crezi cu tarie ca sunt in neregula.Si asta pentru ca tu esti regula de la care nu ma mai abat.

1 pareri:

. spunea...

ce e rau in a fi "in neregula"? sau mai bine zis cine defineste normalitatea :-? e mai bine sa fi diferit. restul e banalitate.

Trimiteți un comentariu