Nu se putea altfel

Ma doare capul, ma ustura gatul ingrozitor si pot sa dorm si cu un wc in pat ca nu ii simt..parfumul.Atunci chiar ar fi o parte buna in a  nu putea sa dorm.Nu ca n-as fi obosita, dar nu pot si e frustrant rau.Sunt nervoasa de ceva timp si arat ca o stafie reincarnata.Si ma tot plang pe aici pentru ca nu am cui,teoretic.Ah,da si partea cea mai proasta e ca baga mama in mine o farmacie intreaga.Nu cred ca am povestit pana acum despre problema mea cu pastilele in general.Cred ca am suferit o trauma intr-o viata anterioara,ca nu suport sa bag rahaturi d-alea in organism neam.Si vorba ta, sunt insociabila, dar asta numai pentru ca tin la sanatatea celorlalti,chiar daca unora le-as  scuipa germeni in fata.In cantitati industriale chiar, si nu iti face griji ca am de unde.Partea buna e ca ...... stai! Nu e nici o parte buna!


Iht.. Cuvantul zilei : CACAT
Doar nu credeati ca o sa fie dragoste,nu?

2 pareri:

Romina.R. spunea...

mda...toti avem cate o zi proasta.
stii cum se zice..maine va fii mai bine!
desi eu nu cred in asta...

Ella. spunea...

subscriu la ceea ce ati spus..

Trimiteți un comentariu