Oameni disperati si obsedati

De obicei nu imi citesc mesajele dupa hi5.De cand cu blogu' nici nu am mai intrat.Zilele trecute ma plictiseam teribil si va impartasesc acum ce am gasit.Idioti oameni.

To: Magda♥



Subject: id


Date: Jan 19 6:26 PM


sarut mana,iubire!


esti provocatoare,superba si ideala..


cred ca esti intruchiparea ideala a femeii..


nu cred ca iti poate rezista vreun barbat adevarat..


orice mangaiere de-a ta,poate declansa placeri minunate..


orice imbratisare de-a ta,orice sarutare de-a ta,poate face un sclav din fiecare barbat..


minunata,minunata,minunata...


nu mai sunt la varsta cand tot ce vad este minunat,pot discerne si nu fac aprecieri si complimente gratuite..


tot ce ti-am scris este adevarat,este din suflet,eu imi doresc o relatie intima cu tine,deosebita,bazata pe respect si recunostinta..


daca esti de acord,te rog sa-mi scrii cateva cuvnte,daca nu-mi vei raspunde,voi considera tacerea ca raspuns negativ..


te sarut,cu stima,cu dragoste si deosebit de respect...


sarut mana si poate..."bine ai venit in viata mea"



Sunt,sunt de toate.Superba,geniala,ideala,deosebita si fara numar.Doar ca tu esti un obsedat notoriu fara viitor,fara creier si fara nicio speranta probabil.M-a amuzat mesajul, dar odata cu el mi-am amintit si in ce lume traim.

Eu oricum sunt minunata,minunata,minunata.. ! Dar nu in seara asta!
Ah, macar de lasa si o poza.Poate a lui eram :)). ( nu suport sa folosesc emoticonuri cand scriu si m-ai facut sa fac si asta,ratatule)

1 pareri:

Ana spunea...

chiar ca amuzant mesajul...sincer,in ziua de azi hi5 a ajuns un loc in care cu cat esti mai dezbracat,cu cat esti mai pitsi si mai cocalar,sau mai " bazat " ai cele mai multe vizualizari,comenturi,mesaje ,wow...ce interesant!ok..ai primit comm etc ..la ce te ajuta?primesti ceva in schimbul acestora?sau te apreciaza cineva cand vad poze cu tine in lenjerie intima(sau poate chiar fara ea,cum se poarta pe hi5 de afara) ...doar primesti commenturi cu cat de frumoasa esti ,bla bla...si in gandul lor: ce te-as lua o noapte...in ziua de azi hi5 nu mai inseamna nimic atat de special ,asa cum era acum vreo 4 -5 ani...parera mea...

Trimiteți un comentariu