Nostalgie de martie



"De ce faci toate astea?Crezi ca e bine?"
Dar tu crezi ca mie mi-e bine? Fac ce simt pufosule, ca de fiecare data.Tu de ce nu faci ce simti?De ce ti-e frica?Eu nu te judec, nu te cert, nu te acuz, nu te descurajez.Eu sunt mica.Eu visez,eu sper.Rad si plang in acelasi timp, privesc in ochi mereu.Strig lucrurile pe nume in felul meu si asta e felul meu.


Eu nu uit.Totul e prea viu in jurul meu.Poate o sa te saturi intr-o zi si o sa ma faci sa incetez..intr-un fel sau altul. Daca pana acum nu ti-am demonstrat ca n-am glumit nicio secunda,e destul timp.Pentru ca sa iubesti semnifica sa accepti ceea ce a fost,ceea ce este si ceea ce va fi.De ce fac astea? Pentru ca nu ai avut incredere nici macar in ce simteam eu..Iar eu..simteam prea multe.Acum ma crezi? Si stiu ca nu vom mai canta acelasi cantec, dar intelege ca nu asta e scopul meu.
M-am obisnuit sa taci,sa ignori,sa pleci, sa certi,sa uiti

8 pareri:

Fata cu Cafea spunea...

Cât de bine se potriveşte melodia cu ce ai scris :) şi melodia este foarte drăguţă..Don't waste your time with sadness, keep on moving and enjoz every second of your life! :*

Александра spunea...

Nu mai pune la suflet orice>:D< Sfatul asta mi s-a dat si mie de multe ori.

Flavius spunea...

Still that broken heart ha?
Well patience, the mechanic that will fix it in a jiffy might be right around the corner.

Chiar ca se potriveste melodia cu post-ul.
Tine-o tot asa.

Rms spunea...

In timp o sa uiti si o sa treaca...

Magda spunea...

Multumesc frumos pentru sfaturi,doar ca momentan nu intentionez sa uit. :D

Fata cu Cafea spunea...

Evident că n-o să poţi uita :D, ideea e să nu laşi să te ţină în loc :P :*

Gabriel spunea...

Nu uita nimic, suma experientelor prin care trecem zilnic, chiar daca sunt bune sau rele, ne fac ceea ce suntem. Nu uita ce s-a intamplat, asuma-ti experienta si incearca sa inveti din ea pentru a deveni o persoana mai buna.
PS: super blogul!

Magda spunea...

Multumesc :d

Trimiteți un comentariu