Suflet de dama in asteptare



De azi nu mai am scuze.Vreau sa te rog sa nu te mai intorci.Daca timpul nu te mai aduce la mine, eu nu mai plec in cautarea ta.Tristetea ce se zbate in bratele mele nu poti sa o mai alungi.Poate doar sa o accentuezi putin.Am fost un suflet de dama in asteptare,nascuta din greseli trecute,iar tu,tu ramai ce esti,nimic mai mult si urmeaza-ti drumul chiar daca poate vrodata te voi rascoli.Nimicul ce ne uneste azi,va fi destinul de maine, caci acum cred si eu in maine.Ei care privesc, nu inteleg nimic,dar nici nu trebuie! 
Iar tu..care ma privesti asa, nu intelegi nimic.. dar nici nu mai trebuie!
De ieri nu mai spunem lucruri care fara voia noastra au murit de mult..
La fel ca si povestea noastra care a inceput  sa ne desparta decat sa ne apropie.
Si da puiule,s-a terminat tocmai azi cand trebuia sa inceapa..Cel putin pentru mine.


Lasa-ma sa-ti vorbesc despre singuratate.Locuieste la mine momentan.Mi-a promis ca o sa se mute imediat dupa ce vine el..

1 pareri:

Flavius spunea...

Iar trebuie sa recunosc ca sunt impresionat. Bravo, ce ai scris imi aminteste de pasarea Phonix...trist la inceput, dar plina de speranta la renastere.
Foarte frumos!

Trimiteți un comentariu