Un colt

Vine o zi in care vei dori sa fi tinut in brate toata durata ei.
O zi in care am nevoie sa stiu ca detin coltisorul meu in inima ta.
O zi in care cuvintele sunt de prisos.Poate chiar si privirile..
O zi in care sa stam cu ochii inchisi.
O zi in care sa plecam din mizeria asta.Din noi..
Ziua aia in care as vrea sa fi doar binele,nu si raul meu.
O zi doar pentru zambet.
O zi in care sa nu conteze nici ce nu dau,nici la ce renunt.
O zi de care sa imi fie dor..
Ziua in care ma voi dezbraca de sentimente.
O zi fara praf de amintiri..
O zi fara..mine.
Azi a fost o zi din registrul asta..


Niciodata n-am crezut ca pot iubi pe altcineva inafara de mine.Acum cred ca nu pot sa iubesc pe altcineva inafara de tine.


Am ingropat pe undeva acele zile.Le-am dus dorul o vreme.M-au schimbat.Nu ma pricep la parasiri.Asa ca inca le caut...


4 pareri:

Flavius spunea...

Foarte Frumos...Aplauze !

Magda spunea...

Multumesc.

metafizicx spunea...

frumoasa poza:)

Cristina Cioba spunea...

buna....da-mi te rog add pe mess la cris.buli am si eu niste intrebari:) merci

Trimiteți un comentariu