Trei intr-un pat

Spune-mi te rog,pentru tine ea ce inseamna?Pentru ca eu nu vreau sa vad nimic din toate astea.Ar fi prea multa iporcizie.Nu te las nici macar sa incerci sa iubesti la ea ce ai iubit in mine.Sa nu-ndraznesti.Chiar daca tot tie iti face rau pana la urma..Nu trisa si fa-ma sa inteleg de ce ai vrea sa repeti istoria in felul asta?.Daca ti-e dor de mine,doar spune-mi..Nu o transforma in eu, stii bine ca n-o sa fie.Niciodata.Unde-i tot ce mi-ai promis?..
Nu vreau sa razi de ea ca are nasul rosu cand e racita, nu vreau sa folosesti acelasi alint, nu vreau sa-ti inveselasca ziua asa, nu vreau nici macar sa te cunoasca..nu, chiar nu vreau sa o simti cand e trista, sa-ti fie totul.Sa-ti cante in brate si apoi sa adoarma..Sa iti cunoasca toate parfumurile.
Pentru ca n-o sa-ti fie cea mai buna prietena.Nu o sa fie cea mai frumoasa si nu o sa- vezi zambetul in ochi.Nu o sa fie acolo mereu.Dar nici eu nu o sa-ti mai fiu.
Asa ca te rog,las-o sa fie toate celelalte lucruri si iubeste-o pentru asta,poate ca merita.Dar pe noi, lasa-ne in pace.E mai frumos acolo unde ne-am blocat.




PS: a nu se interpreta,sunt pur si simplu povesti.Din cand in cand ma plictisesc si incerc sa vad cum m-as simti intr-o anume situatie.Vezi cazul de fata.Asta pentru ca oricum nu ai face asta niciodata.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu