Christmas time already. :|

Coffee time now.
M-am trezit cu mintea mai limpede,dar incontinuare nu stiu ce vreau de la viata asta.Nu sunt in the mood pentru ..nimic? Nu tu shopping macar.Si asta e gravut. Lumea din jur, la propriu..toata lumea din jur incepe a fi curpinsa de mania sarbatorilor.Hai sa ne impodobim casa.. hai sa punem luminite lucitoare prin oras, hai sa ascultam colinde..hai haaaai.  Nici macar asta nu ma mai atinge.De niciun fel.Nu am chef de Craciun. Pam pam..La asta poate nu va asteptati. :) 
Asa ca profit cu aceasta ocazie data de starea mea de moment si o sa il citez pe alex,colegul meu cel blond si genial in pare parte, cu cateva ganduri/randuri:
"Mie, mie personal mi-e frica de perioada Craciunului de-mi clantane dintii in gura. Chiar ma gandeam sa-mi organizez o perfuzie din care sa-mi picure permanent, in perioada 20 decembrie – 5 ianuarie, Campari Orange. Si sa fac rost, ca sa ma pot misca in voie, de un stalp din ala pe care il cara bolnavii in spital ca sa poata merge la baie ,ca sa fiu mereu cu ochi luciosi de ebrietate si dulce neintelegere a marasmului in care ma scald.Pentru ca desi tot restul anului imi place viata mea tare mult si desi stiu ca toata fericirea asta generala e facuta din indicatori de marketing, totusi ma cuprinde o nostalgie nesanatoasa care ma face sa ma intreb de ce eu nu simt numai bucurie si de nu iubesc oamenii cu 56% mai mult. Si de ce eu nu am un suflet cu care sa ma bucur de reducerile din oras. Imediat ce alaiul de stelute trece, imi revin la normal. Ferea. Vin sarbatorile si din ele scapa cine poate. Simtiti magia?"
Observati ca an de an perioada asta incepe mai devreme?E 1 decembrie ce pana mea..:)).Ma rog 2.Plaza toata e ambalata de Craciun deja, cu fundite si globulete lucitoare,braduti si/sau bradoooooi si toate cele.Ma deprima.Au inceput sa "ambaleze" si  rahatu' asta de oras.Nimic nou sub soare.. sper doar sa renunte la Mos Craciunii aia de plastic,cauciuc ce erau.. ma rog,aia gonflabili.Erau sinistrii spre maxim de dubiosi.Nu vreau sa ii revad.Daca as fi Mos Craciun m-as fi simtit jignita de o astfel de infatisare."Simtiti magia?" 


__________________________________________________________________________________


PS.Mda,obsesii muzicale iar.
Doar nu va gandeati ca o sa postez un colind,nu? :))

0 pareri:

Trimiteți un comentariu