Negativismul meu ii face pe altii sa fie pozitivi




De muuulte ori  m-am gândit la chestia asta si m-am întrebat de ce se întampla asa. Încercand să descifrez motivul nebuniei mele, mi-am dat seama că nu sunt decat o alta persoană care traieste, respira, umbla pe acest pamant, împreuna cu alte zeci de milioane de suflete.Ce chestie,nu-i asta?
Sa gandesti pozitiv te ajuta la ceva? dar sa gandesti negativ? probabil o să spuneţi că mi-am ales un subiect trist,emo,bla bla, dar eu de cele mai multe ori sunt negativa.Foarte negativaaa. Primesc negativitatea cu braţele deschise în viata mea şi nimic nu ma poate opri.Deocamdata. Ma gandesc ca este de zeci de mii de ori sa te gandesti ca va fi bine, decat ca va fi rau. Pentru ca atragi raul după tine spunand asta. Ştiţi voi, legea atracţiei. Bun cu bun, rău cu rău.Dar asta e doar pura teorie.Stiti voi,practica ne omoara.
"Dacă te gândeşti la rău, rău o să fie. Dacă te gândeşti la bine, bine o să fie." Aha.Un lucru pe care m-am bazat dintotdeauna la mine este intuitia si rareori m-a tradat nenorocita.Asa ca reusesc de multe ori sa intuiesc cum se vor sfarsi lucrurile,ma rog,poate chestia asta chiar influenteaza in vrun fel sfarsitul lor in unele cazuri,in ceea ce ma priveste (atunci cand nu prea pot sa fiu obiectiva) si.. daca ma gandesc ca iese bine, iese rau.Daca ma gandesc ca iese rau,the same. Asa ca am inceput sa sar peste prima etapa.Economisesc timp si nervi. 
"Dăruiţi dragoste, iar aura iubirii va străluci în jurul vostru." Alaaah,ma amuz la miez de noapte acum.Chiar daca probabil nu-mi bat mie bine farurile,nu vad nicio aura in jur,indiferent de ce persoana e vorba (eu inclusiv),iar pentru persoanele care respecta "chestia" asta,sa nu fiu insensibila si sa o numesc altfel, eu le respect,dar in general,in societatea de azi, nu rezista mult.Nu rezista deloc.Sunt manjite de "super glue" din cauza etichetelor lipite pe ele si luate la "mişto". Si apoi,compatimand o astfel de persoana,ca nu merita sa fie trata asa la cat de minunata si mirobolanta e, mi s-a intamplat sa mi se dea o replica gen " Sa se duca naibii,mi se rupea de el,aveam nevoie de ceva." De unde atata aure atunci domne? Fiecare isi cunoaste interesul in majoritatea situatiilor,chiar si eu uneori.E o lege a firii.Trebuie sa fim constienti de ea,dar sa avem si demnitate.
 Oricum o sa prefer mereu un caine.
Asa ca voi cum sunteti? pozitivi sau negativi?

1 pareri:

Anonim spunea...

negativa

Trimiteți un comentariu