Destinul nu-i de partea mea sau eu nu sunt de partea lui

Si daca nu o sa afli niciodata ce am/ai/am lasat in urma?
Uneori , deciziile care trebuie luate sunt atat de evidente incat orice alte comentarii sunt inutile, si totusi continuam sa asteptam o minune, sa se transforme totul intr-o situatie placuta fara sa facem nimic. Cum spunea cineva, “destinul e scuza celor slabi si opera celor puternici”. Eu unde ma incadrez? Nu sunt pro destin,soarta,etc. Nu il folosesc precum o scuza si nu imi plac persoanele care fac asta.Adica ma rog,de la a nu agrea o persoana doar pentru asta,pana la ce am spus/scris eu e cale lunga,dar ma bazez pe voi sa intelegeti la ce m-am referit.Revenind la subiect, in ciuda acestui fapt,cum ca nu ma incred in destin, totusi nu consider ca "opera" mea demonstreaza ca sunt puternica.Eu iar nu ma incadrez nicaieri?
Mi-am adus aminte de ceva.Ha ha.De ce acum nu stiu,dar profit totusi si schimb subiectul.Eu cea ador sa am ultimul cuvant,defapt nu cred ca ador asta,doar ca asa m-am invatat sa zicem, nu suport asta de la tine.Iti scriu ceva pe rahatu' de mess,oke,esti de acord.Iti dau un telefon,la fel.Iti scriu un mesaj, imi raspunzi,iti raspund, si apoi..bafta.Ma lasi sa "imi fac de cap" cum vreau si nu suport asta din partea ta.Stiu ca e ciudat dupa cum ma cunosti tu,si e ciudat si pentru mine deoarece te stiam altfel.Iti placea sa ma enervezi.Imi placea sa ma enervezi.Acum..si asta s-a schimbat.
Cineva a afirmat de curand "sunt sigur ca nu esti asa o mare filozofa meditatoare in viata de zi cu zi..”   Da, nu sunt i-am raspuns.
Adun tot ce-i rau in mine si scriu aici, ca sa pot fi perfecta in viata de zi cu zi. Si asta imi aminteste de el: “Ca sa fie perfecta ii lipsea doar un defect”. Cred ca ti-am dat destule acum.Are you happy,boss? Daca tot am intrat in critica personala, imi permit sa spun ca nu am nevoie de toate astea.Nu am nevoie de cluburi,de tigari,de momente magice sau spectaculoase  in viata.Nu,nu am nevoie de toate astea,am nevoie de tine.


Toate pronumele personale sau nu, ce tin de persoana a IIa din textul de mai sus sunt pur intamplatoare si/sau imaginative.Pe cuvant. 


A da, stiu ca suna lamentabil unele posturi,dar asta simt/simteam in momentele respective asta ca mi se absolut rupe de ce ati putea crede.Acum bafta ca m-am sictirit.Nici macar nu va mai las muzica.Bine,va las.



Taxi - Cineva, inaintea ta

0 pareri:

Trimiteți un comentariu