Lamb




Dimineata de decembrie.Ploioasa,muradara,enervanta,fara cafea.Plina de ..matematica.
Observa cineva ca atunci cand trebuie sa faci ceva..impus,sau ma rog nu neaparat impus dar care trebuie facut (cum ar fi sa invat eu acum la mate) nu ai NICIODATA chef? 
Una din regulile nescrise ale vietii.Dimineata de decembrie..
Intunecata, ninsa, friguroasa,alba,placuta,cu o ciocolata calda si fara matematica.A,si muzica.Iar visez.Sa numai am o imaginatie suficient de bogata incat sa apari si tu in dimineata mea?M-am gandit deja ca ai putea sa apari,dar nu te-am pus pe lista pentru ca e cu mult mai mult probabil sa ninga sau sa nu dau teza la mate azi,decat sa apari tu in dimineata mea.Mda,geniala ziua asta.Ma uit pe geam si ma deprim,ma uit pe birou si ma deprim.Mate,ploaie.Ma rog,invers.
Macar melodia perfecta pentru dimineata mea de decembrie o am.
Enjoy.



0 pareri:

Trimiteți un comentariu