Concluzia vietii mele :))

Poate ca unii considera ca in post-urile mele se gaseste cateoda putina ura. Este posibil sa fie adevarat, dar de data asta va jur ca autorul este narator (doar de data asta) si ura pe care o s-o gasiti in acest post este foarte autentica.
Nici nu stiu cum de nu m-am gandit la subiectul asta de la inceputul blog-ului.Incepem cu partea de aberatii:



Dupa cateva zile de sentimente confuze, nu va ganditi la cine stie ce filozofie de data asta, am ajuns concluzia la care ar fi ajuns mai mult ca probabil orice baiat, adica : "Io 'mi bag pula!" 
Problema aici ? Eu sunt fata.
Fetele..ce e cu ele? (S-a specificat, "fete" nu "femei",acolo ori se rezolva problema,ori e sinucidere direct).Suntem proaste in mare parte.Cele mai multe ori,fetele au o gandire tavalita prin balega.Te minunezi.Serios.Sa nu intelegeti de aici ca imi reneg natia, exista din fericire si cazuri salvatoare.
Revenind, femeia e o chestie cu fitze multe.Se crede de cele mai multe ori superioara barbatului, doar pentru ca are sanii si fundul mai mari.Exista situatii in care e superioara barbatului,asa cum si barbatul ii e superior ei in altele.Dar asta e complet de neinteles pentru majoritatea din noi.Mereu noi trebuie sa complicam lucrurile, sa  ne isterizam.Nu spun sa barfim deoarece sunt convinsa ca barbatii barfesc mai mult ca noi.Ha ha. Urmeaza un exemplu:




Numai o femeie se poate certa asa.Un barbat niciodata.
Asa ca am ajuns si eu sa spun,dupa 2 luni si.. citandul de chirila "E gata.Nu se mai poate face nimic".Contimentand aceasta afrimatie cu propriile-mi sentimente  o sa spun : E gata.Nu mai vreau/pot face nimic. (alege orice te ajuta sa dormi mai bine noaptea)
Mi-a luat destul de mult din aceasta viata scurtuta a mea,sa inteleg gandirea baietilor si asta se datoreaza tot lor probabil.Altfel se vorbeste cu un baiat si mereu o sa accept un sfat de la un mascul fata de unul de la o muiere.Se poate intelege de mai sus de ce. 


O mica paranteza -Kesslers Knigge e numele tipului din filmuletu de mai sus.Ca un sfat,atunci cand va plictisiti sau vreti sa va amuzati, scrieti numele lui sau ceva gen "10 things you shouldn't do" puncte puncte si dati de el.Google,Youtube ce vreti.E genial.Am ras cum n-am ras de mult cu fratemiu saptamana trecuta datorita lui.Promit ca o sa'l mai postez.
Acum am de gand sa profit de ultimele minute cu Badea,la care nu prea am fost atenta de altfel asa ca bafta voua.

Aaaaa da, baieti calmati-va.:)) Asa ava'n premiera.Nu va umflati in pene ca despre problemele voastre de gandire,atitudine si comportament nici nu am inceput sa vorbesc.Nu sunteti prea sus nici voi.Deci,nici eu,pentru ca in mod normal n-ar fi trebuit sa'mi bag ce aveti mai scump,sau nu fara protectie oricum.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu