Dear Santa,

M-am hotarat ce vreau de craciun.Nu stiu daca Mosu' citeste si bloguri,dar poate am noroc.Parfum cu aroma de uitare.O  esenta tare..Sper sa fie intr-o sticluta destul de mare si frumos ambalata,nu de alta dar am nevoie.Probabil o sa il consum pe tot odata,sa fiu sigura ca scap.Nu stiu cum miroase uitarea dar sper ca frumos.Nu pot sa imi imaginez nici o aroma... nici un parfum,pentru ca la orice m-as gandi,nu fac decat sa imi tot amintesc alte experiente.Acum am in minte lacramioare.Imi plac mult lacramioarele,dar asta nu ma face sa uit,deci nu o sa miroasa a lacramioare.Nici a ciocolata calda, nici a Martie,nici a lucru nou,nici a piele proaspat spalata,nici a sarbatoare,nici a tristete.Cu atat mai putin nu o sa aiba aroma de bucurie.  Nu o sa miroasa a nimic dupa mine.Sunt chiar ..curioasa.Stiu ca prin asta cer efect dublu, dar poate poate.Daca nu miroase frumos nu ma supar.Macar sa-si faca efectul.



In alta ordine de idei,am crescut.Realizez ca am crescut.Incerc sa imi explic un fenomen si doar la concluzia asta am ajuns..sau poate doar m-am schimbat mai mult decat cred.
A venit iarna, e clar. Asa, si... sta mult? Nu de alta, da mi-e frig. Mi-a inghetat si nasul si zambetul.Imi intarzie colegii, imi racesc prietenii. Nici macar gandul la vacanţa de poveste nu ma ajută. Si asta nu se intampla pana acum.Iarna.. iarna era anotimpul meu preferat.Cu frig sau nu,cu zapada sau nu.Iarna eram cea mai fericita.E clar ca am crescut, pentru ca nu ma mai bucur de zapada..de derdelus.Nu ca ar fi nins prea mult,dar pana acum-fara efect.. Ba dimpotrivă. Ma strange-n spate cand dau perdeaua la o parte şi vad alb. Parca-mi curge nasul instant.


Mi se ridica tensiunea cand ma gandesc la mocirla,visol,ger si ce mai e pe afara.Asa ca ..Mosule, ma vreau copil iar.Vreau sa ma bucur de iarna ca pana acum.Poti sa pui ceva in parfumu ala si pentru asta?
Ar mai fi cate ceva,dar ramane pentru alta data.Momentan asta imi doresc.. sa te uit.


PS: Stiu ca nu am fost copil cuminte,dar nu cer prea mult,nu?
A da, pentru toate celelalte lucruri,mai mult sau mai putin materiale,vreau un link direct unde sa las lista.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu