Hardly simple,simply hard.

Pentu melodia din josul paginii: a se asculta in timp ce se citeste.Pentru cea de aici,fix de sub, a nu se asculta deloc.E doar pentru mine.

If we could get it back to the biginning ..it would be so simple.



Si daca ziua de maine numai vine, ce? majoritatea persoanelor care sunt pozitive, sunt destul de exagerate cand spun ca ar trebui sa traiesti clipa, gandindu-te ca maine n-ar mai putea exista una. Pai daca sunt asa pozitivi, de ce nu se gandesc ca şi maine ar putea sa o facă? sau poate acesti pozitivi sunt niste pesimisti.(nu stiu exact ce am vrut sa spun cu asta,teoretic cineva pozitiv nu are cum sa fie pesimist,nu? ) Dar nu, daca ar fi pesimisti ar spune: “Ce-ar fi daca m-ar calca o masina chiar acum, sau s-ar prabusi cladirea în care locuiesc?”
Da,sunt destui care gandesc asa. Insa exista şi un lucru care ii face sa gandeasca asa. Si anume frica de moarte.Majoritatea sunt slabi, traiesc cu gandul la ziua de maine,dar nu si la ziua de azi. Toti muncesc de rup, dar spun ca au timp si pentru ei. Multi spun ca au salariul mare, dar nu le ajunge nici sa-si plateasca chiria. Sunt lucruri la care inchid ochii. De ce nu vor sa ceara mai mult de la viata asta? de ce sa se gandeasca si sa traiasca clipa de acum, daca si maine  va fi la fel? rutina… da. Poate asta-i problema.
Multi nu stiu cum sa-ti traiasca viata. Nici acum si nici altcandva.Nu ca as da eu lectii pe aici.Doar ca e pacat ca unii si-au inchis inima intr-un  borcan. Parca le-ar fi luat cineva mintile. De fapt, nici eu nu stiu ce sa mai cred. Zi de zi ma simt tot mai acaparata de aceste lucruri si n-ar trebui să-mi fie frica. Cand vine, vine şi gata. Traiesc clipa acum, dar si maine, deci niciodată nu gandesc că n-ar putea exista“mâine”. Asta e defapt o mare problema in viata mea,de multe ori un mare defect am ajuns sa cred.Ca traiesc chipruile mereu clipa.Am facut multe ..bazaconii din cauza asta.Din punctul de vedere al cuiva care nu o traieste mai niciodata..care analizeaza fiecare detaliu asa ar fi.Din punctul tau de vedere.Doar ca datorita acestui lucru ne-am cunoscut ,asa ca nu regret.Stiu ca in timp o sa se schimbe asta,ca o sa dau de probleme mai mari ale vietii,dar momentan e varsta si cu asta basta.
Poate credeti ca imi pierd timpul scriind pe blog. Si ce? pe mine ma satisface. Traiesc momentul. Dar ma gandesc si la ce voi scrie maine. Nu-mi irosesc toata inspiratia acum.Hmm.. am primit un mesaj cum ca ar trebui sa imi verific ghetutele.Inca nu particip la chestia aia cu spiritul Craciunului,deci nu o sa fac asta pentru ca oricum nu o sa gasesc ce vreau eu.Noapte buna.


PS. Se poate vedea ca am o problema legata de treaba cu pozitiv si negativ in ultimele 2 zile. O sa incerc sa scap de asta.Si da,iar postez chestii triste.Melancolie de iarna. :)

0 pareri:

Trimiteți un comentariu