Nopti de cerneala

 Dupa o pauza de cateva zile,am revenit..cu o stare de cacat  plictiseala,specifica acestui oras.Nu o sa imi povestesc aventurile si nici viata,nu pentru ca as fi impotriva acestui lucru,ci pentru ca pur si simplu nu am chef. 
O sa fac o mica paranteza sa explic oarecum titlul postului,care nu are nicio legatura cu ceea ce scriu sau nu are inca,doar ca m-am simtit inspirata de el,chestie a carei valabilitate a expirat,dat fiind ca a trecut mai bine de jumatate de ora (in care am vorbit la telefon) de cand am inceput postul pana acum,asa ca mi-au disparut toate ideile sau mai bine spus mi s-au schimbat .. Iar mi se decaleaza viata.
Ma calmasem zilele astea..am avut nevoie sa plec de aici,sa schimb ceva si a fost foarte bine.Cat am fost plecata.Acum? the same old shit.Cred :))..Nici eu numai stiu..Ma simt fara scop in viata.Sau pe de alta parte..plina de scopuri banale,care ma plictisesc si pe care din motivele amintite anterior renunt sa le urmez.


Nu ma simt in niciun fel..nu sunt nici fericita,nici nefericita.Sunt in niciun fel..Ma lasi in niciun fel. Ştii cum e sa te simti in niciun fel?S-ar putea numi progres totuşi.



"Tu cea care cunosti toate privirile care ucid cat ai clipi
Inchide ochii sa auzi mai bine cuvintele nerostite
Cu care ai putea ucide in orice zi zambetul tau."

Am fost intrebata ce vad cand inchid ochii.


















Pauza.





















              
La mine dureaza mai mult.Ma scuzati.Pai,in prima faza vad intuneric,poate pentru ca e intruneric in camera.Apoi vad fete cunoscute care imi vorbesc, aud versuri..
"De fapt, trebuia sa simti nu sa intelegi.
Daca dupa tot ce-am facut nu-nsemn nimic pentru tine
De ce nu vrei sa ma dezlegi
Sa plang incerc, sa incerci, nu stii, sa stiu nu vreau
Sa vrei, nu poti, dar au secat toate cuvintele"

Si aste e tot din cauza ambientului..caut sa ma relaxez si sa ma detasez.Numai vad nimic :)). Sunt culmea.Mai incerc odata.Nu e bine,vad doar ce vreau eu sa vad.Nimic din ce ar trebui sa apara absolut aleator..Devine enervant.Am inceput chiar sa citesc si chestii de pe net. Maybe it might help.
Sa va dau un copy-paste :" Inchide ochii...inchide ochii si imagineaza-ti un camp de flori scaldat in roua dimineatii si miresme de menta strivita sub pasii tai in timp ce te afunzi in multimea de flori...



Inchide ochii...si relaxeaza-te complet...imagineaza-ti ca nu exista griji, nici probleme , nici ganduri care sa te apese...esti liber ca fluturii si parfumul florilor...
Inchide ochii si viseaza...relaxeaza-te...intre flori, parfum de vara si ganduri pline de culoare..."


De unde atataaaaaa?! :)). E 1 decembrie. (motiv pt care m-am abţinut sa nu postez ceva urat despre iubita noastra tara) asa ca nu tu flori,nu tu roua,nu tu fluturi,dar full probleme,ganduri care sa ma apese. :)) Ma apasa unele de am impresia ca o sa-mi dau duhu' uneori .Atunci vin aici si ma descarc.Nu am fost niciodata o romantica,asa ca nu o sa mearga.Cu mine nimic nu merge.
Nu ma intelegeti gresit.Reusesc sa vad multe lucruri cand inchid ochii,dar toate se rezuma la dorintele mele si de asta vreau sa scap.Incerc sa scap.
Asa ca ma las de sportul asta cu inchisul ochilor..bla bla.Nu e pentru mine.


PS. Cand am fost intrebata ce vad cand inchid ochii..am dat bineinteles un raspuns mai putin aberant si mai scurt decat campul batut mai sus.Dar asta ramane confidential. :)


PPS.Daca tot am ascultat o singura melodie toata seara,care incepe sa ma enerveze de acum,as putea sa fiu draguta si sa o postez.Macar atat sa merite si ea..



0 pareri:

Trimiteți un comentariu