Dialog


-Cand te-ai schimbat?
-Nu mi-am dat seama,cunosc doar modul in care m-am schimbat.
-Acum te placi mai mult? 
-Nu.Ma plac in mod egal.Ma plac cand vesela,cand trista.Ma plac cand a ta,cand a nimanui.
-Ce e mai real pentru tine? 
-NImic din ce vad sau aud,si doar ce simt .Cand numai simt inseamna ca mi-a murit realitatea. 
-Cand nu e real? 
-Cand vad prea multa culoare acolo unde nu era.
-Mai poti? 
-Da ,nu vezi?Zambesc.







-De ce zambesti?
-Pentru ca stiu cat de fals poate fi falsul si stiu ca tu nu ma crezi ca pot sa stiu. 
-De ce numai ai ochii albastrii? 
-Pentru ca se miscoreaza de la intunericul pe care il vad in alti ochi.Acum sunt verzi 
-De ce ai albul langa tine?
-Pentru ca uneori sunt fericita
-De ce doar uneori? 
-Pentru ca de cele mai multe ori ma gandesc ca nu e fericirea mea 
-De ce taci? 
-Pentru ca atunci nu stii ce gandesc 
-De ce zambesti iar? 
-Pentru ca se ma inchide un cerc si imi place sa ma mut aici..

0 pareri:

Trimiteți un comentariu