Din categoria "B U L L S H I T"



Zilele astea mi s-a tot rulat textul cu "momentul si locul potrivit" 8-|.Asa de mult incat incep sa il rulez si eu.Iac,da. Cateva zile spre saptamani de "Nu iti pot spune acum.Nu e momentul potrivit."Mai da ce pana mea..eu numai de momente nepotrivite am parte?! Probabil unii din voi va intrebati "da care-i problema?". Dupa mine asta e ceeeeaa mai proasta scuza ever."O sa'ti spun la momentul si locul potrivit". Da da.. echivaleaza cu "la paste cailor" in mintea mea.Pentru ca acel moment potrivit e posibil sa nu se iveasca niciodata.La fel si acel loc.Sau daca e momentul nu e locul si invers.. E ceva gen : haai sa ne invartim in jurul cozii.Atunci cand e vorba de chestii importante,nu conteaza nici momentul,nici locul.Pentru ca NU CONTEAZA!
De obicei tot iti iei una in gura,metaforic vorbind.. chit ca e un ambient placut sau nu,chit ca esti pe strada,in mijlocul unei petreceri,la tine in pat sau pe wc.Dar hai sa ne cacam pe noi acum..Chiar vreti/vrem sa ajungem/ti in situatia in care momentul si locul potrivit sa fie undeva pe patul de moarte cum s-ar spune?Da,exagerez sa zicem..dar exista si posibiliateata asta si cred ca sunteti foarte constienti de ea..mai ales ca in situatiile critice aflii cele mai multe secrete sau lucuri de care nu stiai, pentru ca s-a ratat sau nu s-a gasit maretul  moment oportun.Ei dar ce sa-ti spun..

Pentru momentele disperate probabil in care folosesc si eu chestia asta..(iac), ma refer la o stare.Adica prin
momentul si locul potrivit inteleg orice loc dar numai si numai daca ma voi fi fericit/a,nefericit/a,multumit/a sufleteste sau nu,mult prea frustat/a, atat de bine sau prost dispu/a incat sa iti pot transmite ce vreau..sa te pot face sa intelegi ce am de zis.Doar ca pana acum o singura persoana a aplicat in discutiile cu mine chestia asta.Si m-a facut sa o apreciez.Nu neaparat pentru ca gandea/gandeste ca mine,ci pentru simplul fapt ca a recunoscut chestia asta..si mi-a demonstrat ca nu a spus'o ca pe o scuza.In rest doar bullshit.Asa ca oameni buni,inainte de a ma acuza ca inteleg eu prost sau de alte lucuri,mai specificati si voi din cand in cand la ce va referiti deoarece nenea ala de sus ne-a lasat o limba foarte bogata,cu tot felul de interpretabile in schimb.Nu cred ca va doare gurita aia.Cand vine vorba de mancat dejectii pe aici, nu va doare.Nici cand vine vorba de muscat de ...spate.. ca sa fiu finuta, "prietenii" nu doare deloc. (Si da,asta a fost cu mai multe conotatii,pentru  mai multe persoane..;;) ) .Asa ca nu va mai cautati scuze in domeniul asta.


Momentul si locul potrivit e cand alegi tu sa fie si unde alegi sa fie.Cat despre partea cu "momentul si locul nepotrivit"..sa spunem ca in asta cred mai mult,deoarece nu depinde de mine de obicei.Din pacate.
Ataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu