Get lost.




 King's size. Ca sa intelegeti mesajul mai bine.
Asta pentru ca azi nu-mi arde de nimeni.
Mi-am reprogramat ceasu' de vro 4 ori..si de la ora 8 am ajuns sa ma trezesc la 10 jumate.Si asta nu mi-a schimbat starea de spirit deloc.Din pacate.Urasc diminetile,in special cele de luni.O R I B I L E E E E .Iac iac.Numai am chef sa complic lucrurile.Nici pana acum nu aveam chef sa fac asta,dar talentul meu nativ in acest domeniu isi spunea cuvantul.De astazi,daca tot am intrat in postul Craciunului ..asta va fi modul meu de "a tine post" .
Poate poate.Revin la vechile obiceiuri,care imi placeau mai mult pana la urma.Imi pare bine ca am experimentat si  alte culori , dar intr-un final..ori e ALBA ori e NEAGRA. Stiam asta de la bun inceput :))..dar de ce sa fie asa simplu? 8-|.

La revedere.
PS :Ma tot gandeam daca sa postez si o melodie care sa mearga cu starea mea de spirit..Poate si cu a unora din voi.Enjoy.


Guess Who - Eu, tu si restu'

0 pareri:

Trimiteți un comentariu