Deasupra lumii






   Vaaaai.Mi-e rau 8->








 Zilele trecute am fost la o prietena care mi-a aratat niste poze din vacanta ei.Corectez...din vacanta ei in SUA. I was like : "Fuuuuuuuck" .M-a facut sa realizez inca o data in ce oras imi pierd viata :)).
Am vazut si eu o mica parte..o foarte mica parte mai bine spus din lumea asta si totul mi se pare mai genial fata de Romania.Ma rog, ca fac parte din categoria norocosilor care au vazut Parisul (la propriu de data asta ),e de inteles ca aproape nimic nu e mai genial.Inchizand partea de "hai sa ne cacam putin pe noi" din cele 2 randuri de mai sus,numai compar cu Fetesti-ul. :))..se intelege cred de ce.E ca si cum ai compara o piatra de pe jos, murdara,ciobita,calcata in picioare..cu un diamant :)).Ma rog,poate nici chiar asa.Ati spune ca poate si piatra vai de capul ei cum ati gasi-o e speciala intr-un fel pentru ca traim pe ea.Mmm... NU! :)) eu nu vad nimic special si as schimba-o fara sa clipesc pe muulte alele.Pe bune acum. Nu e NIMIC de facut pe piatra asta aici.Absolut nimic.
Vreau si eu sa am un loc (doar unul cer,da? ) unde:
Nu neapart in ordinea data.

  • sa beau o cafea buna
  • sa nu ma dea nimeni afara dupa juma' de ora daca nu fac consumatie de cine stie cat. (e criza totusi)
  • sa pot sa ma pliiiiiiiiiiiiiiiiiimb mai  mult de 30 de metrii ,cu alternative, nu doar o dunga pe piatra, 
  • sa pot sa port tocuri fara sa-mi fac probleme ca mi-as rupe gatul prin cine stie ce groapa sau canalizare fara capac
  • sa am un loc al meu
  • sa am parte de o priveliste "deasupra lumii" (vezi poze)
  • sa nu vad acelasi persoane zilnic,sau de 4 ori pe seara atunci cand te duci sa te plimbi pe piatra
  • sa existe un magazin pe gustul meu...ma rog mai multe.. si da, nu am cerut Mall.E mult prea sus in visele mele pentru chietroiu' asta
  • sa fie o cofetarie care sa-ti lase gura apa
  • gasesc un teren de tennis sau o sala
  • un parc?! adica.. un parc adevarat in care sa te pierzi de mare ce e si sa pot hrăni porumbei sau rate,etc
  • sa am unde sa vad un film
  • sa se gaseasca un KFC (asta-i pentru Tavelu' :))-cine stie cunoaste )
  • sa existe un club care sa nu fie de 2/2
  • sa pot sta cu gemurile deschise ca nu pute
  • sa nu se ia apa (asta apropo de ultimele zile)
..Unde sa ne puteam afirma, sa nu fim doar un  fir de praf pe o piatra.Unde sa nu ma cunoasca nimeni.Unde sa nu se mai manance asa mult cacat.Unde sa ai de unde alege.Unde sa nu fie F E T E S T I sau alte orase din categoria "pietre", bolovani sau tarana.Asta ar fi un minimul de cerinte.Sa vad si parte buna? Scotocesc dupa ea dar nimic.Aa.. ar fi ca poate daca as avea toate astea nu le-as mai aprecia in alte parti.Mi-ar parea banale.Si sunt banale.Dar se pare ca inclusiv de banalitate ducem lipsa aici :)).
Mda,vise...

A,si in caz ca va intrebati: primele 3 poze sunt "deasupra" Seattle-ului si a patra "deasupra" Parisului.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu