Nehotararea boala grea

Cred ca sunt cea mai nehotarata persoana pe care o cunosc.Incerc sa deslusesc de unde si de ce zace atata nehotarare in mine in ultimul timp.Probabil din cauza perfectionismului malefic de care sufar.Doamne cat de trist. :)). Stau si analizez,cos si descos fiecare cuvant sau privire.Si nu ajung la niciun capat.Ma simt ciudat in situatia asta pentru ca e ceva nou pentru mine.Nehotararea.Inclusiv cuvantul in sine suna urat.


Ma gandesc ca,daca  scriu si recitesc ceea ce cred sau simt,poate o sa imi adun mintile de pe unde le-oi avea imprastiate.Nu ca n-as stii pe unde s-au imprastiat..:-j
Asta nu a sunat bine.Stii cum e,intre doua scaune cazi pe jos.Nu stiu deloc ce vreau.Sau nu.Asta a fost prost formulat.Stiu ce vreau,dar ce vreau eu nu e bine,sau nu merge,nu se poate pune in practica sau nu sunt in stare sa lupt pentru dorinta respectiva.Asa ca ma apuc frumusel sa caut alternative..si ajung intr-un final sa realizez ca poate nu era bine ce vroiam la inceput..si ma axez pe una din alternative.Si o iau de la capat.Si o iau iar de la capat..si Iar o iau de la capat.Si nu,nu ma plictisesc deloc chiar.Sa fiu prea complicata? Cred ca inclusiv eu as spune da despre mine in situatia asta.



Ar mai fi si o alta problema.Imi place sa decid pentru mine.Sa nu ma stiu influentata de nimeni, ca apoi sa nu pot da vina pe nimeni pentru greselile mele.Asa ca se intampla sa refuz din start multe pareri care poate m-ar ajuta.Si nici nu suport partea cu "o las la voia intamplarii".Asta duce iar la diverse remuscari pentru momentele in care intamplarea nu iese cum ar fi trebuit in viziunea mea si stiu ca as fi putut decide eu cum sa iasa si nu am facut-o.
Daca pana acum am zis "ori e alba ori e neagra", acum dau lucurilor toate culorile si nuantele ca apoi sa nu reusesc sa hotarasc culoarea care ma atrage cel mai mult.E de cacat maxim.Maxim. x3 maxim. Sa vezi si tu domnule ca mi-ai luat mintile,ca numai stiu de capul meu.Ca regret.Mi-ai spune acum ca nu le aveam nici inainte.D-aia am facut ce am facut.Probabil asa si e.Devine distractiv sa imi raspund singura fiind asa sigura de raspunsurile tale.E distractiv sa vad ce bine te cunosc,pana imi demonstrezi versa-vicea.Si stau  in asteptarea de a vedea ca nu te cunosc.M-ai surprins placut dar neplacut in acelasi timp..dar asta nu schimba faptul ca probabil astept degeaba.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu