Din categoria aberatii?

Revin la viata, incet-incet. Pare-se ca nici prea multe schimbari nu-s bune, desi ele, schimbarile, sunt benefice in sinea lor. As avea eu cateva motive din cauza carora viata mea e nebuloasa si in ceata, printre care:am incheiat o relatie importanta pentru mine, mi-am dat seama ca sunt femeie (da,trist stiu ), m-am traumatizat cu ocazia celor spuse inainte, am intalnit oameni noi (care mi-au dat si mi-au luat energie) si mi-am petrecut timpul cu prietenii vechi si dragi,am fost dezamagita..de mine si de restul,am realizat ca pot totusi sa fac ceva constructiv din toate astea,cum ar fi sa scriu.

Am iesit foarte mult in ultima vreme si am dormit foarte putin. M-am enervat, m-am bucurat, am fost fericita si suparata in acelasi timp. Am fost rea, sentimentala, acida si tandra. Mi-am trait bucuriile personale cu intensitate si mi-am bagat picioarele in dezamagiri. C-asa-i in viata. ;)

Acum lucrurile s-au mai asezat putin. Am trecut, in sfarsit, de perioada tumultoasa in care trebuia sa fac alte lucruri cand ies, ca sa ma simt relaxata (a nu se interpreta). Mi-am dat seama ca e minunat sa traiesti tot ce ti se intampla, indiferent ca e bine sau rau.Sper sa mai tina sentimentul asta ceva timp..


0 pareri:

Trimiteți un comentariu