Orgoliu,spui tu?


M-am declarat mereu orgolioasa, insa am fost atat de inconstienta incat niciodata nu mi-am aruncat ochii in Dex sa vad ce-nseamna cuvantul orgoliu cu adevarat.

Credeam ca orgoliul, in cazul meu, inseamna a nu ma lasa calcata in picioare, a nu renunta la lucurile in care cred, a nu ma lasa jignita, a ma agata cu incapatanare de lucrurile care inseamna ceva pentru mine, in pofida a toate.

M-a surprins insa explicatia academica si atunci am realizat. Poate sunt uneori ingamfata, dar asta vine ca o masca pusa in fata celor carora nu le permit sa vada dincolo de mine, insa asta nu are nicio legatura cu orgoliul.

Nu ma poti rani in orgoliu, atata timp cat acea parere foarte buna, adesea exagerata si nejustificata, despre sine insusi, despre valoarea si importanta sa sociala NU exista.

Vezi, nu despre orgoliu era vorba… Nici atunci, nici acum.In schimb,realizez acum cat de mare e orgoliul tau.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu