Mar pe jumatate mancat



Traiesc cu speranta ca undeva in chestia asta numita lume, chipurile,exista poate un taram al lucrurilor oprite la mijloc, nici la sfarsit, nici la inceput,nici in alta parte.. nici aici, nici acolo. Acel loc al prenumelor pe care nu le folosim, al relatiilor pe care nu le-am dus pana unde ne-am fi dorit, al drumurilor din care ne-am intors, al acelor melodii si/sau filme carora nu le-am vazut sfarsitul, al merelor pe care le-am aruncat pe jumatate nemancate. Sa fie toate lucrurile astea ramase in aer experiente care ar fi insemnat ceva bun dar am preferat sa nu le traim? Sunt destul de convinsa ca daca as renunta acum la Magda si mi-as folosi celalalt prenume, Maria, viata mea s-ar aseza si echilibra si eu as deveni un om mult mai stabil. Si-mi pare rau pentru Magda ca spun asta.


Dar astfel as pierde tot ce detin ascum..indiferent de calitati sau defecte, mi-as pierde zapacenia si aiureala si blandetea sau paranoia cu care trec prin tot ce mi se intampla si dimineata cand m-as trezi mi-ar fi greu sa zambesc din toata inima,asa cum imi doresc. (asta metaforic vorbind :)),nu vreti sa ma aveti prin preajma dimineata). Unii baieti m-au facut sa ma simt Maria sau hai fie..poate mai bine spus Magdalena,adica oribil :))..Imi urasc numele intreg. De curand m-am simtit insa mai mult ca oricand Magda,de cand  tu imi spui asa defapt.E ciudat. Poate ca toate lucrurile care ar fi putut sa fie chiar au un loc al lor, unde raman asa, in momentul acela plin, de inceput continuu, fara sfarsit; mi-ar placea mult sa existe un astfel de loc. Cred ca ar fi tare dragut..Doamne cate lucruri neterminate as avea pe acolo..."Fara numaaaar " cum ar spune unii.Tristut.


Alt lucru tristut spre maxim de trist, pentru mine ar fi data de azi.Data de 7.Incerc sa gasesc un mod prin care sa o fac banala.Cum  faci ca o data importanta sa numai fie importanta?Nu poti.Clar nu poti.Defapt nu pot eu.E frustrant.Bine macar ca ziua asta e pe sfarsite si nu as mai avea de ce sa imi fac probleme in privinta datei.Pana luna viitoare,cand va fi mai rau.


Oare toti aveti ma asa mari probleme existentiale? 8-|

1 pareri:

Trimiteți un comentariu