Is shit tasty? ;;)

Incep sa urasc diminetile din ce in ce mai mult..Stiu,sunt frustrata.Mi se tot spune asta :)).Dar cine naiba nu e ? Mi s-a racit cafeaua si nu imi place sa o beau rece.Azi sunt clar cu capsa pusa. Azi spun "Get a life!" doar din priviri.. Si sper ca şti sa citeşti domnişoară. Ma tot implica lumea in cacaturi care nu imi apartin..Imi ajung ale mele fratilor! :)) Clar. Nu stiu ca va tot place asta. Am mai multe grupuri de, să le spunem oameni, pe care îi detest, în mai mare sau mai mică măsură. Sunt boii din trafic, vecinii care îşi bagă nasul în toate, idiotii care se dau la mine cu cele mai de cacat texte ever ,dar în vârful topului, un fel de moţul de la căcat, sunt mâncătorii de căcat
. De ce ei? În primul rând, pentru că pe ceilalţi nu îi cunoşti, te enervezi 2 minute, înjuri, mergi mai departe şi îi uiţi. Mâncătorii de căcat, în schimb, sunt persoane pe care le cunoşti, ba chiar pe unii (cei mai mulţi) i-ai considerat prieteni, ţi-au intrat în casă, au mâncat la masa ta, i-ai împrumutat cu bani, le-ai împărtăşit bune şi rele. Stiti ca am dreptate.
O sa incerc sa explic mai binee.. Daca o persoana vrobeste, fără tine de faţă, că ai curu cam mare, că te îmbraci cam aiurea, că iubitul/iubita ta e cam naşpa, asta se cheamă bârfă. Nici asta nu-mi prea place, dar măcar se bazează pe nişte opinii personale, bârfa are o motivaţie: invidie, timp de pierdut, descărcare nervoasă, etc. Când te lauzi fără bază reală că eşti frumos, deştept, cult în cap şi mare profesionist, când tu abia vorbeşti limba română, ai dinţii stricaţi şi îţi pute gura, te faci singur de căcat. 

Dar deja  când afli că cineva spune porcarii sinistre despre tine sau te implica in chestii aberante,  fără nicio bază în realitate, mai ales daca e si o persoana care nu stie NIMIC despre tine, doar aşa ca să se afle vorbind, atunci vorbim despre mâncat căcat. Gratuit, cu un polonic mare. Poate chiar o lopata.

"Oamenii " proşti, mediocrii, fără valoare, nu sunt capabili să înveţe ceva de la cei cu 2-3 paşi înaintea lor, sau sa faca ceva productiv cu viata lor,ci mănâncă şi împroaşcă cu căcat, pentru a se pune pe ei într-o lumină mai bună. De cele mai multe ori, în afară de faptul că nu reuşesc să facă altceva decât să se mânjească ei de căcat, se mai întâmplă şi ca damful respiraţiei mirosinde a căcat să ajungă la persoana vizată iniţial. Asta pentru că circuitul în natură al mirosului de căcat din gura unui mâncător de căcat e mult scurt decât cel al mirosului de bomboană cu vanilie din gura cuiva care spune o vorbă bună din suflet. Muuuuuuuuuuuult mai scurt.
Iar atunci cand persoana in cauza ia o lingura mult mai mare de cacat decat ii incape in gura,eeii de aici incepe sa devina foaarte amuzant :)).Sunt sigura ca ati trecut si voi prin asta.

Gura lumii sloboda, e plin de căcat şi e gratis. Dar ce faci în cazul în care mâncătorul de căcat e "de-al casei", se dă de prieten? Eu am invatat sa ma relaxez, sa ma detasez şi privesc amuzata cum se scufundă si se îneacă în propriile dejecţii. Ceea ce se va întâmpla sigur, mai devreme sau puţin mai târziu. Ca asta e mersul lurcurilor.

Menţiune: postul de fata se bazeaza din pacate pe fapte reale. 8-|

0 pareri:

Trimiteți un comentariu