Miracles can happen






Pur si simplu nu aveam cum sa nu postez nimic in seara asta.Sunt muuuuuuuuult prea bine dispusa. :))
De ce?! I've got no idea.Cred ca de la injectii..cine stie:)).
Ideea e ca imi era dor de mine asa.Si asta imi da de gandit.A trecut ceva timp (prea M U L T ) de cand nu mi-a mai pasat de nimeni,exceptandu-ma pe mine, sau de nimic.Si ma simt bine.Surprinzator de bine.Ar fi trebuit sa incerc mai des.Vaai.Cata aiureala pe capul meu.Azi e ziua in care accept ca nu totul ar trebui sa fie perfect.Ziua in care imi plac defectele lumii si ale mele.Sau mai bine spus,nu-mi pasa.Nu va faceti probleme sau pentru altii, nu va entuziastmati deoarece este valabil numai pentru ziua de 18 noiembrie 2009,care apropo de asta a fost una de mega cacat.


Am stat 5 ore la coada intr-un cabinet medical,da 5 ore!! Cum numai in Fetesti,Romania e posibil probabil.Si asta ca sa imi fac o nenorocita de injectie pe care as fi preferat oricand sa nu o fac.Am auzit fel de fel de discutii intre babe,foarte amuzante de altfel si am ratat 3 inspectii (nu ca mi-ar parea rau ),pardon 4.


Revenind la motivul postului: azi sunt fericita.Da eu :)).Cand citesc ce spun, inclusiv mie mi se pare ca dramatizez prea mult in unele situatii.. Ce sa ii facem,totul e in functie de ce simti iar acum ma simt bine.


The eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend. :)




PS: urmeaza evident si melodia corespunzatoare starii mele, doar ca nu prea ma hotarasc. :)) Postez doua,pentru orice eventualitate.




Kesha - TiK-ToK




One Republic - Secrets

0 pareri:

Trimiteți un comentariu