Bullshit.




Ce prostie de muzica ascult.Mi-e rau.Cica : "Timpul ne desparte dar trece si stiu ca intr-o zi va fi bine" ?! Nu suport sa imi curga prin urechi idei cu care nu sunt de acord.Sau nu pentru moment.Ma irita.Jur! Dupa ce ruleaza  a treia oara devine chiar enervant..Vjj..Intr-o zi poate da,va fi bine.Dar nu azi..clar nu azi..Nici ieri nu a fost..Nici acum 2 zile..Nici acum 3..Nici acum 2 saptamani..Nici maine nu va fi.Si nici peste 3 saptamani nu va fi.Sa ma consolez cu gandul ca "intr-o zi va fi bine?".Niciodata.. Nu pot sa ma bazez pe asta.Mi se pare o prostie.Hai sa asteptam sa devina "bine". :)) Ei da nu zau...Pai si daca nu devine?Atunci ce se intampla?Nu am trait niciodata sub sloganul "timpul le rezolva pe toate".. E o prostie. 'za reasons :
1 la mana : Urasc timpul.Trece ca boul.. de multe ori te trezesti ca nu stii cum a trecut si ce ai facut in timpul ala..
2 la mana: Nu poti sa-l dai inapoi.. Si doar asa am putea rezolva problema... intorcand timpul,iar asta nu se poate.Oribil stiu.
3 la mana: Daca lasi sa treaca timp peste vro "chestie" de genu,de cele mai multe ori (din experianta mea umila )  mai rau se incurca.Raman fel de fel de cacaturi..care nespuse la timp, in TIMP duc la o deteriorare si mai mare a sentimentelor,gandurilor,orgoliului,relatiei si as putea continua.Si de ce am vrea asta? 8-|
4 la mana: Timpul are o singura directie.De multe ori nu cea care trebuia..Sau nu in momentul ala,asa ca si in cazul in care pana la urma o sa fi hepi de cum au iesit lucurile,tot o sa te consumi pana la epuizare..si sub epuizare la momentul respectiv.
5 la mana: Din cauza nenorocitului de timp apar si amintirile.Pam pam.
6 la mana:Timpul ne masoara instabilitatea noastra in acest univers.Si doamne tareee instabili mai suntem!
7 la mana: Singura clipa in care putem sa folosim timpul in favoarea noastra este prezentul.Asa ca e gresit sa spui ca "timpul le rezolva pe toate"- e strict legat de viitor.Timpul accesibil pentru noi este" acum ", adica numai si numai timpul prezent.Asa ca in pnm,e clar ca nu are cum sa rezolve niciun cacat in viitor.

Cred ca ajunge.Astept sa fiu contrazisa. Melodia s-a terminat de mult oricum.Si  timpul nostru trece..si trece..

0 pareri:

Trimiteți un comentariu