Intrebari existentiale

Am gasit ceva dragut pe unde "ma plimb" eu . Sa va arat...Ma rog. Cu modificarile de rigoare.E bine sa-ti raspunzi la cateva intrebari din cand in cand.

  • Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?

Fizic, 18 sa zicem. Mental, 19. Emotional, 15. Am 17, de fapt.

  • Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?

Sa esuezi. Sincer. Pentru ca doare mai tare decat dor framantarile de a nu fi incercat.

  • Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?

Pentru ca suntem constransi de … situatie, imprejurari, pentru ca trebuie sa facem compromisuri in speranta ca vom ajunge, candva, sa atingem ceea ce ne dorim cu adevarat, sa facem ceea ce ne place cu adevarat.

  • Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?

Da, probabil in majoritatea cazurilor, da.De multe ori ma trezesc ca as fi vrut sa fac mai mult si nu se mai poate.

  • Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?

Saraca lipita pamantului?

  • Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?

Mentalitatea sau puterea de a ierta. (eu inclusiv)

  • Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?

Imprejurari, eu, destin.

  • Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?

Putin diferit, da, dar nu cu mult mai diferit.Cine stie..poate chiar o sa fie in cazul meu.

  • Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?

Cum trebuie,dar si care trebuie.

  • Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?

Traieste-ti copilaria si adolescenta la maxim. E drept, viata chiar e frumoasa indiferent de orice, insa…cand incepi sa te confrunti cu adevaratele probleme, griji, neimpliniri, parca momentele de fericire devin din ce in ce mai putine, din ce in ce mai scurte si totul devine din ce in ce mai greu.

  • Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?

Un prost fericit, sincer. Aleg calea mai usoara, prefer fericirea in locul inteligentei, pentru ca cea dintai imi lipseste clar cu desavarsire.

  • Ce-ai alege între amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?

E greu sa aleg. Nu stiu daca lucrurile vor incepe vreodata sa se coloreze, asa ca probabil as alege amintirile de pana acum, bune, rele, `s ale mele.

  • Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?

Imi pot aminti. Probabil nu simt nefericirea de atunci la aceleasi cote si cu siguranta nu mai are acum importanta de atunci. Dar conteaza, e acolo undeva in trecut, a lasat cu siguranta o urma pe undeva.

  • Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?

Intreaga mea copilarie e o amintire frumoasa. Totul legat de rochitele mele, pantofiorii mei, de prietenii de atunci, jucariile mele, dulciurile zilnice, familia mea e greu sa aleg un anumit moment.

  • Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?

Sa se intample asta mai intai. Cu siguranta s-ar schimba cateva aspecte in viata mea.

  • Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?

Poate acum o luna. Poate acum un an. Poate azi.In general ma arunc cu capul inainte chiar daca nu cred cu tarie in respectivul lucru, indiferent de sfaturile celoralalti ==> urmarea :mi-o iau in bot rau de tot.Macar uneori a meritat..

  • Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?

Aseara.

  • Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?

Sa imi sarut fostul.Prietena lui? :))..Lasand asta deoparte..Mi-am dorit mereu sa cant la pian. Pentru mine, e undeva mai presus de vioara, chitara sau altele. Nu am avut ocazia si cred ca tot eu sunt singura care ma opreste sa nu cant.


  • Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?

Nu sunt buna la multe lucruri. Cred ca la lenevit sunt mai buna decat unii. Sau poate la facut curatenie. Sau poate la spalat vase. Sau poate la scris. Sau gramatica.Sau la sfatuit. Sau poate la autodistrugere?!


E liber sa o ia cine vrea, cine mai doreste, cine mai pofteste

0 pareri:

Trimiteți un comentariu