Fara titlu



De mai bine de o ora jumate incerc sa scriu.Am muuult prea multe in minte.Serios.Cand eram mica,era un joc "atica" cu degetele.Cam asa e mintea  mea acum.. Si se tot invart atele alea pe acolo..se tot leaga fel de fel de fire.Si nu-mi place deloc ce iese. D E L O C. :|
Incep sa acumulez regrete.

Regret ca mi-am pus increderea in anumite persoane..si mi-am luat una in bot.Puternic.
Nu,defapt nu regret asta. Macar acum stiu cine esti.Sau cum esti.Nu ma asteptam de la tine,domnisoara. :)
Se intampla.
 Acum sa revenim.Regret ca am un respect de sine asa mare,incat nu vreau sa ti-o platesc.Chiar imi pare rau de asta uneori.Ca nici asa scorpie nu pot fi, ca nu spun ce as putea sa spun.Sunt de parere ca o sa isi dea seama singur/i.Ca o sa si-o ia si altii pe coaja,cum si-au mai luat'o de altfel.Stiu doar ca nu o sa le mai urmez exemplul,asa cum nici tie nu am de gand sa ti-l urmez.Nu ma consider o persoana mai buna,sau prea buna.. Am toate defectele pe care le au toti.Poate chiar si ceva in plus :)).Nu ma deranjeaza chestie asta si incerc sa o schimb pe cat pot,fata de cei ce merita.Cei care ma cunosc suficient de bine stiu la ce ma refer,dar situatiile de genul asta ma dezgusta profund.Maxim.Si ştii asta. Aştept sa mi se demonstreze ca ma insel.Si doamne cat as vrea asta.Dar iar astept degeaba probabil..
E deja tarziu si numai am chef de alte detalii..Poate o sa le dai tu in locul meu .Si de data asta ;;).Ce zici?

0 pareri:

Trimiteți un comentariu