Despre doruri.



(Ceva ce detin de mult.. dar de care mi-am amintit recent.M-a luat dorul sa spun asa.Se mai intampla din pacate.Inca sunt in "recuperari".)

"Mi-e dor de tine... mi-e dor de tot, mi-e dor in mine si mi-e dor aiurea, mi-e dor in lume si mi-e dor pretutindeni, mi-e dor de ganduri, mi-e dor de infinit, mi-e dor de fiecare senzatie si mi-e dor de gustul tau, mi-e dor de freamatul vantului, mi-e dor de primavara, mi-e dor de copilarie, mi-e dor sa fiu matur, mi-e dor de parinti, mi-e atat de dor de tatal meu si de bunatatea lui, mi-e dor de surasul mamei si de povestea ei din fiecare seara, mi-e dor de drag si mi-e dor de prietenii pe care i-am pierdut, mi-e dor de cei ce nu mai sunt si mi-e dor de toti cei din inchpuirile mele, mi-e dor de cei ce m-au dezamagit, mi-e dor sa-mi fii doar tu, mi-e dor sa fim absenti, mi-e atat de dor de prezenta ta, mi-e dor de scoala si de bradul din ajun, de colinde si de bulgarii de zapada, mi-e dor de zbor si mi-e dor sa plutesc, mi-e dor de tot si mi-e dor de oboseala, mi-e dor de cantece si de poezii,mi-e dor de ce am fost si de tot ce ma faci sa fiu, mi-e dor de zambetul tau frumos, mi-e dor de capsorul blond si cuminte atunci cand ti-l culci pe umerii mei, mi-e dor de obrajii tai si de sanii fragezi, mi-e dor sa iti vorbesc despre orice, mi-e dor de tacerea mea, mi-e dor de fiecare cuvant de-al tau si mi-e un dor absolut de ochii tai verzi si de marea din ei, mi-e dor de tot ce am putea face impreuna si mi-e dor cuminte de tot ce am facut cu tine, mi-e dor de blandetea ta si mi-e dor mereu, mi-e dor din cand in cand si mi-e dor sa traiesc din nou, mi-e dor sa mor, mi-e dor sa ma nasc atunci cand ma faci sa tresar, mi-e dor de soapte si de curajul nebun al celor care sufera, mi-e dor de optimismul lor, mi-e dor de glasul tau ,mi-e dor de Dumnezeu si mi-e dor de rugaciune, mi-e dor nestins de rasul tau si mi-e dor de linistea pe care ti-o dau, mi-e dor de dragostea din sufletul tau si mi-e dor, atat de dor de inima mea, mi-e dor sa fiu mereu mai bun, mi-e dor sa pot spera, mi-e dor absurd de controverse si miscari prea ample, mi-e dor de orizonturi si mi-e mult prea dor de ideile tale, mi-e dor sa ma surprinzi si mi-e dor de dorul tau, mi-e dor de tot ce ti-e drag, mi-e dor de cum ne-am intalnit, mi-e dor de micile minuni pe care le traim si de miracolul din NOI, mi-e dor ciudat de frica mea si de mangaierea ta care-mi indeparteaza orice grija,mi-e dor de cum ne potrivim, mi-e dor sa te ascult mereu si mi-e dor sa incerc sa te inteleg, mi-e dor de perfectiunea ta imperfecta, mi-e dor de umbra ta, mi-e dor de toata lumina pe care mi-o dai si mi-e dor universal de iubirea ta, mi-e dor de toti si totusi mi-e atata dor doar de tine, mi-e dor de plansul tau si mi-e dor de lacrimile mele cand esti trista, mi-e dor de bucuria ta de copil si mi-e dor de licarul ochilor tai cand iti daruiesc o floare, mi-e dor sa ma cladesti din nimicuri si mi-e dor sa te adun din toate, mi-e dor sa te alint si mi-e dor sa ma atingi , mi-e dor de culori si mi-e dor de toamna, mi-e dor doar de ploi, mi-e dor de soare arzator, mi-e dor de fiecare "eu" din mine si mi-e dor de tot ce mi-e greu, mi-e dor sa reusesc gandindu-ma la tine si mi-e dor de parfumul tau, mi-e dor de buzele tale ferbinti si mi-e dor de saruturile atat de dulci, mi-e dor de bataile inimii tale, mi-e dor de bunatatea ta, mi-e dor de sensibilitatea ta si mi-e dor sa mai fiu inger, mi-e dor sa-ti umblu prin paradisuri si sa te ning cu petale, mi-e dor de tine, atat de minunata, mi-e dor sa urlu ca te-am gasit si mi-e dor de tot ce-am fi, mi-e dor de gesturile tale si nebunia din ele, mi-e dor cand esti serioasa, mi-e dor cand imi lipsesti si am atata nevoie de tine, mi-e dor sa fiu intreg si mi-e dor de completarea ta, mi-e dor sa fiu totul si mi-e dor sa fii a mea, mi-e dor etern si mi-e dor nesfarsit, mi-e dor fara limite si mi-e dor de tine in toate felurile, mi-e dor abstract si mi-e dor sa visez din nou, mi-e dor sa te pot avea in toate realitatile si in orice prezent, mi-e dor de viitor, mi-e dor nestins doar sa te iubesc mai mult, mi-e dor de tot si mi-e dor definitiv, mi-e dor simplu si mi-e dor atat de firesc, mi-e dor cumplit si sfasietor, mi-e dor de indragostit si mi-e dor de fiecare clipa din viata noastra, mi-e dor de timp si mi-e dor sa nu mai astept, mi-e dor de alegerea ta, mi-e dor de vara din gandurile tale si mi-e dor de ziua ta, mi-e dor in fiecare noapte, mi-e dor cand imi cotrobai prin minte si mi-e dor de somnul meu, mi-e dor sa-mi fii aproape, mi-e dor sa-ti fiu alaturi, mi-e dor de mor, mi-e doar atat de dor de tine..."

Chiar imi e.

1 pareri:

Ella. spunea...

Ii e dor de plansul ei si de lacrimile lui cand este trista..:X

Trimiteți un comentariu