The bitter end

"Nu-ti pierde timpul batand in perete si sperand ca se va transforma intr-o usa"
Eh, cam adevarata asta.Si incepand de azi incetez si eu sa imi mai pierd altfel timpul.Prin ceata din seara asta am vazut trecuturi indepartate cum se desprind de mine,desi era o vreme cand nu vroiam si le tineam strans legate.
Cateodata te uiti cum trecutul trece pe langa tine,in slow motion chiar,cu prezentul lui legat de gat,iar tu cu prezentul tau atarnand pe umeri.Te uiti la prezentul lui si iti vezi trecutul,iar fiecare ochi spune cate ceva.Apoi te repeti fara sa iti dai seama si ti se spune dar nu auzi,doar simti.Dispari cate putin din tine si te ingropi in trecut lasand harta urmelor tale.Cine le mai descifreaza acum?Nici macar nu stiu daca sunt considerata si eu un astfel de trecut.Din partea cuiva ar fi probabil placut si surprinzator.Eram copii.


Uneori viata ma traieste pe mine si din pacate uneori nu ma deranjeaza.Nu ma mai intereseaza pe cine ce doare. :).Mda,nici pe mine.


Dimineata trezit cat mai tarziu,seara culcat cat mai tarziu.Nu dorm..vrei sa nu dormi cu mine?Mancat sau poate nu,uitat mai degraba, dansat pe langa mine sau poate doar privit.Vrei sa te joci cu mine?Film,viata,iar viata,eu in viata reala,tu in viata reala,decizii ce nu se iau sau poate luate in garaba ca sa nu mai apara nevoia de decizie,dar ce conteaza.Vrei sa nu conteze si pentru tine?Stop.Fast fwd,vreau sa trec direct la final.Unele povesti chiar nu sunt menite a fi traite.


My mistakes were made for you,and you,and maybe you 2..
Ele au existat,exista si vor exista in continuare.Fara ele nu sunt eu.
Fara ele nu am fi fost noi.Poate am gresit mereu din dorinta de a face bine,am gresit mereu lasandu-am pe mine la oparte si incercand sa daruiesc mai mult decat primesc cui nu trebuie probabil.(stiu ca nu ai inteles partea asta :), dar o sa vina si momentul ala,nenorocitul moment).Am gresit din vanitate,am gresit din inocenta si am gresit din..gresala.Am gresit ca atunci cand te intalnesc sa nu mai gresesc.Dar inca gresesc,inca sunt eu si poate ca atunci cand ma voi ierta pe mine nu voi mai gresi.
Azi ma iert pentru tine.Azi incep sa numar inapoi pana la zero,probabil fix de unde ne-am cunoscut. :)).Ce ironie a sortii..






PS: De ce cand viata imita filmul il alege intotdeauna pe cel mai prost? :))
PPS: Trecutul meu a trecut pe langa mine de cam multe ori zilele astea.
PPS: Asta este un post fericit.Pe cuvant :)).

0 pareri:

Trimiteți un comentariu