E toamna,ce sa-i facem.






Poate e prea devreme sa nu respir spre trecut,din mai multe puncte de vedere, pe care le realizez pe rand,chiar acum si care incep sa numai aiba totusi prea multe legaturi cu tine. De fapt,in lumea mea nimic nu prea mai are niciun fel de legatura cu nimic. :)) Sa fie de bine?  Nu as stii ce sa raspund, asa ca prefer sa numai intreb.Doctoru' imi spune ca nu e bine sa las asa multe intrebari fara raspuns.Da ce sa-i facem acum. O definitie psihologica nu corespunde de multe ori cu una data de simturi. Ma gandesc ca facem asa multe definitii sa fie inutile. Eu renunt sa incerc sa imi mai definesc/explic multe lucruri ca : amintiri, orgoliul prostesc (poate si al meu sau si al meu ) sau sentimente.Renunt sa imi mai explic obsesiile.Traiesc cu ele si atat.(chit ca e vorba de parul meu ).
Mint,la asta probabil nu o sa renunt niciodata.Asa cum nici la cea care m-ai facut sa fiu nu cred ca o sa renunt deplin vrodata.In ambele moduri,pentru cei care inteleg.Adica nu pentru tine. 
De ce atatea explicatii?Dupa ele o sa vina alte intrebari si nu ajung nicaieri.So..I quit.Finally.
Pana nu ma razgandesc. :))



PS : Am zis eu ca o sa tina doar o zi? (Referitor la postul trecut ).

0 pareri:

Trimiteți un comentariu