They call me heartbreaker

I konw I've got a problem with misbehaving.Ma amuza situatia asta din pacate :)).Si fratilor..v-am spus de la inceput ca o sa se intample asta.. si tie si altora . Dar ei..supermeni, cum.. nu se poate asa ceva :)).Ei bine uite ca s-a putut..aproape de fiecare data,pentru ca ma cunosc.Din pacate.Ati incercat toti sa ma schimbati si nu prea a mers.Din pacate,iar.Iar apoi va retrageti supermenilor  lasilor.. si spuneti ca vina e tot a mea.Si asta tocmai cand sunt si eu dispusa sa ma schimb.Aruncati un "prea taziu" si aia e.Cam trist,da stiu,pentru mine in mare parte.Stiu ca pare ca fac si eu pe superwomena pe aici..dar nu e asa.De la voi am invatat.Bad habbits.Poate chiar o sa imi dai voie sa iti arat intr'o zi ca poate fi si altfel.Stiu ce mi-ai spune.. "2 ani nu au fost suficienti?" Se pare ca pentru mine nu. Si imi place sa cred ca nici pentru tine.Cu asta sa raman si eu.. 

Sa te vad acum supermen-ule daca reusesti ce nu a reusit pana acum nimeni,nici chiar tu.( last time)


0 pareri:

Trimiteți un comentariu