Povesti de adormit copii mari



A: Daca m-as arunca cu pofta la gatul tau?
B: M-as desface la piept
A: Si daca te-ar durea?
B: As urla
A: Si daca te-ar auzi cineva?Te-ar salva...vrei?
B: Nu m-ar salva nimeni
A: Atunci ai urla in van...te-as putea rani,te-as putea ucide,te-as sfasii cu dintii bucata cu bucata,te-as face sa uiti de tot...in timp ce iti sarut habsan coloana vertebrala,si in drumul meu,fiorii reci o sa-ti ridice firele marunte de pe maini,doar daca...
B:...
A:E mai bine sa nu stii...e mai palpitant... sa nu stii sa nu vezi...decat sa auzi,sa simti...sa ne mintim ca totul depinde de noi,iar daca inchidem ochii poate sa se opreasca lumea sau chiar sa accelereze,nu ar mai conta.Sa risti,sa crezi din nou in sentimentul ce l-ai trait candva demult in trecut,sa adori,sa iubesti,sa-ti impingi limitele.Combinatii de dragoste si agresiune ofer.Hai,sopteste-mi ca ma urasti!
B:Te urasc!!!
A:Imi bate ciudat inima la auzul asprelor tale cuvinte.Ma intriga,ma fac sa te doresc...iti vad pieptul cum se zbate sa mascheze bataile tale.
B:Nu ai dreptul sa te inghesui in bratele mele,nu pot sa imi sacrific din nou inima,pentru ce?!Toate sunteti la fel,ne incredem in voi,iar apoi noi cadem vinovati pentru perioadele de suferinta ce,fara sa vrem, le-am cauzat.
A: :)).Ma amuza mintea ta redusa.Cine a zis ca viata ar trebui sa fie usoara?Asa ne-am plange de plictiseala.
Franklin a zis:"Invatam din ceea ce ne face sa suferim". Nu inteleg de ce te temi atata."Dorinta de a iubi nu inseamna iubire.Iubirea inseamna ceea ce determina ea"(M.S.Peck).Muritor ridicol,ridica-ti armura,lasa-ma sa-ti patrund intunericul instalat in suflet.Inca mai poti spera ca vei iubi ca atunci...inaintea celei ce ti-a schimbat toate perceptiile.Da-mi doar mana,mangaie-mi fata,nu vei gasi un semn de amagire,iti voi oferi protectie si caldura de sub pieptul meu. 
B:De ce vrei sa ma atragi in mirajele tale?Mila nu ai de un suflet tulburat;am primit prea multe palme in cautarea mea de perfectiune.

 A:Pentru ca eu cred in tine.Cred ca te pot face din nou fericit!As vrea sa te vad mereu fericit,zambind,avand ochii limpezi.Accepta-ma si acestea nu vor fi doar promisiuni.


A:

Mi s-a parut draguta. :).Enjoy..




0 pareri:

Trimiteți un comentariu