Change







SCHIMBÁ= I. 1. Tranz. A înlocui un lucru cu altul sau pe cineva cu altcineva (de aceeași natură).♦ Refl. (Despre oameni) A-și modifica aspectul, firea, conduita etc. ♦ Refl. (Despre timp, vreme) A se modifica (în bine sau în rău). 
SCHIMBÁ vb. v. deghiza, travesti.

A SE SCHIMBÁ mă schimb intranz. 1) A căpăta o altă formă sau un alt conținut; a suferi modificări; a se preface; a se modifica; a se preschimba; a se transforma. 2) (despre persoane) A se îmbrăca cu alte haine (noi, curate); a se primeni


Am ales sa incep cu definitii ale schimbari pentru ca mi-am ridicat problema schimbarii in seara asta.Ma rog,mai mult mi-au ridicat-o altii..dar o las asa.Schimbarea este legea vietii.Mi s-a spus ca m-am schimbat foarte mult.. in rau.
Chestie pe care o realizez si eu.. adica m-am schimbat dar nu "foarte mult" iar voi nu-mi cunoasteti motivele (vezi definitia no 2. )Asa ca am facut si eu un mic sondaj.Sa vad ce si cum.Daca tot isi da lumea dau persoanele apropiate  cu parerea.. si asta nu la mine cum ar fi normal, m-am gandit sa aflu si eu ce cred defapt despre mine.
Am ales 5 persoane intre relativ apropriate si foarte apropiate de mine:
   A -Persoana foarte apropiata.
   B-Persoana  apropiata spre foarte apropiata.
   C-Persoana apropriata spre foarte apropiata
   D- Persoana relativ apropiata
   E-Persoana foarte apropriata in trecut,nu asa apropiata in prezent.
   F- Persoana foarte apropiata.
Si am inceput.. pam pam.

Setul de intrebari a fost urmatorul :
EuDin punctul tau de vedere.. e de datoria ta sa imi spui atunci cand ti se pare ca gresesc?sau ca fac lucurile prost.. sau ca m-am schimbat?
A raspunde : "da,normal" , "Loooooogic "
B raspunde : "hm da,sa zicem "
C raspunde : "da e de datoria mea ca prieten"
D raspunde : "depinde "'
E raspunde: "da, cred ca e si intodeauna direct , fara ocolisuri , indiferent cum iti pica"
F raspunde:  "da normal,cum ti-am si spus mereu"


Eu: Si crezi a m-am schimbat in ultimul timp? 
A raspunde : "da as zice si asa,te-ai schimbat si in bine si in rau...adica sunt aspecte si aspecte...in general in  bine"
B raspunde : "hmmm nu cred cred ca nu te'ai schimbat  asa ai fost mereu dar nu au stiut ei"
raspunde: "Nu"
D raspunde: "Pai nu prea, in comparatie cu in trecut evident ca te-ai schimbat ,cu totii am facut asta,dar in ultima vreme pari la fel cu ecceptia faptului ca ti-ai schimbat coafura.In ceea ce priveste atitudinea,you're still the same"
E raspunde: "ma..mie nu mi se pare ca te-ai schimbat... adik te-ai schimbat in sensu ca ai mai crescut , nuj ,  e normal dar nu te-ai schimbat in mod deosebit"
F raspunde: "mey...nuj cum sa zic in bine cred ca te'ai schimbat ca ai mai realizat si tu dupa toate fazele cu timo cate ceva..si nu cred ca o sa mai faci lucurile asa"


Eu: Si daca s-ar intampla asta mi-ai spune?

A raspunde:"daca e vba de f rau,da..daca ar fi unele aspecte negatve..nuj..probabil "
B raspundenu am primit raspuns.(probabil nu mi-ar spune )
C raspunde:"Da "
D raspunde:"da,sincer"
E raspunde:"de ce nu?"
F raspunde:"de unde intrebarile astea?esti nebuna.normal"


EU: Mi s-a spus ca persoanele apropiate mie au o parere proasta despre mine si cred ca m-am schimbat in rau.. Faci parte din persoanele alea?



A raspunde :"ce ti s-a zis?!"
B raspunde :"hmm nu cred, 50 cu 50 depinde,dar mai proasta ca inainte"
C raspunde :"Nu."

D raspunde :"mananca cacat.nu"
E raspunde :"nu am o parere proasta , dar niciuna extraordinar de buna"
F raspunde :"esti nebuna ce-ai? cum cacat sa am o parere proasta?"



Concluzii?!Se pare ca teoretic nu m-am schimbat asa mult nici din prisma lor.  Dar a fost de ajuns o singura persoana la care tin mult sa-mi implanteze aceasta idee..Nu am indraznit sa ii spun ca la randul ei s-a schimbat.Ca ne-am prefacut,modificat,preschimbat si transformat unul pe altul si de aceea sunt lucurile cum sunt acum.Da stiu,e de CACAT.
PS. Imi cer scuze pentru aranjarea in pagina..nu stiu ce cacat are . 8-|

0 pareri:

Trimiteți un comentariu